Monday, May 11, 2009

errrr... berkecamuk...

salam..

hari ni aku rasa sangat2 berkecamuk dalam diri.. well ekceli dari semalam perasaan tak tentu hala sket.. mungkin disebabkan satu dua perkara yang membuatkan aku rasa aku ni dah tak diperlukan disisi dia... paling aku kesian, ain pun turut sama menjadi mangsa... sampainya hati aku... kadang2 aku rasa tak patut aku layan rasa hati ni tapi kalau tak aku sapa lagik??? nak harapkan dia, well sampai nanti pun takkan selesai...

aku tau menda ni akan berulang semula satu hari nanti.. sebenarnye pun bukan fes time.. dah berkali2 pun jadik... tapi kali ni aku nk tengok sampai mana benda ni akan berlarutan.. sebab yang sebelum2 ni memang terbukti cakap aku, dia akan kena akibat perbuatan dia... and yang paling aku tak sangka dia sendiri pun tak belajar dari kesilapan or should i say stupidity?

what ever it is.. i have to move on.. tak sanggup nak terus berada dalam masalah ni.. apa yang bakal dia hadapi tu terpulang pada dia sendiri... bear ur own risk kata omputis.. kata orang melayu berani buat berani tanggung... dan aku pun akan tanggung risiko aku sendiri dengan mengambil langkah ini.. insya allah aku tau aku berada dipihak yang benar... dan aku ada keluarga yang sentiasa bersama2 dengan aku...

No comments: