Tuesday, May 12, 2009

bila aku vs bila dia

* bila aku call, ngko jawab nak tak nak sampai aku pun dah malas nak call..
* bila dia , ngko bercerita macam selama nie ngko asik kena diam jek...
OOO DIA USER NGKO AJE

* bila aku sms time kej, kemain ngko marah dengan alasan time tu ajela ngko boleh lupe pasal menda lain
* bila dia sms, elok aje plak ngko membalasnya.. sampaikan yang tak sepatutnya ko balas pun ko balas jugak...
OOO DIA USER NGKO AJE...

* bila aku diam, ngko pun sama diam jugak.. agaknya dah tak ada topik yang boleh kita bualkan...
* bila dia diam, ngko bertanya macam dah tak ada hari esok...
OOO DIA USER NGKO AJE.. LUPE PLAK AKU...

* bila aku bercerita, ngko kata aku ngadu nak mintak perhatian... padahal aku cuma bercerita, berkongsi rasa..
* bila dia bercerita, mengadu rasa, yang tak patut ngko fikirkan pun ngko tolong fikirkan.. maklum laa...
DIA CUME USER NGKO AJER...

* bila aku rasa down gile ibab, aku tak ada sapa2 nak bercerita, menasihati melainkan diari, blog n ain...
* bila dia rasa down gile, bukan main ngko pujuk dia, maklumla dia yang ada dalam hati dan fikiran ngko masa tu..
OOOOO AKU NIE ASIK LUPE, DIA TU USER NGKO AJE....

p/s; cuma luahan hati... tak ada kena mengena antara yang masih hidup mahupun yang telah menginggal dunia...

No comments: