Sunday, August 2, 2009

ESQ in PICC

salam..

waaahhhh.. sejak aku keje nieh memang jarang ada masa nak apdet.. sebabnye kat opis tak dibenarkan aktiviti memblog nie.. pastu plak sejak 2 tiga menjak ni aku memang bz sesangat... kekadang tu nak bejaga malam pun tak larat sesangat..

my wiken abih ngan training ESQ kat PICC putrajaya.. pastu hari selasa terus ada TTT ngan TELBRU n LP3I... Insya Allah aku tau aku boleh buat.. cuma aku nak kena kuatkan semangat dan tekad untuk aku study n cari cara terbaik untuk handle TTT aku nanti.. dah laa ni fes time aku nak handle TTT.. selama ni dok trained budak2 n kali ni nak kena train profesional plak.. adoiiihhh.. agak ngeri jugak laa kan..

ESQ Training yang aku datang ni bagus sebenarnye.. cumanye penat laa sebab udah ler kejap nak kena berdiri, kejap nak kena duduk bersila.. badan aku dah laa comey, nak kena bangun duduk bangun duduk tu memang laa agak memenatkan.. udah lee training ni lebih kepada spritual.. so memang banyak nanges2 mengenangkan kesalahan dan kesilapan serta kekhilafan diri... aku bila banyak sangat nanges2 mula laa kepala pun sakit.. memang penat, tapi training yang sangat bagus dan memang lain dari yang lain..

Insya Allah ujung minggu ni nak balik, jumpa mak ngan abah dan kalu berkesempatan nak ke Kuantan sebab sepupu aku kawen.. pastu 8/8/09 ni ada PTD test skali lagi.. mak soh pegi tapi tgk laa camne.. one of my opismate pun dapat gak, n dia memang nak pegi.. apa2 pun gud luck cik tin... gud for u gurll...

aku rasa aku nak tido dulu laa... memang ngantuk+penat+pening sebab training sepanjang ari.. sib bek laa makanan memang superb.. so terubat laa gak di hati.. esok last day of training then nak kena concentrate ngan TTT plak.. huhuhuu.. so evelibodi, jaga diri, jaga keluarga.. salam sayang u allsss..

No comments: