Tuesday, April 28, 2009

eerrrrrrr...

salam...

hari ni agak blurr sket.. tatao laa apsal.. agaknya sebab panas sangat semalam... pagi ni sempat laa "menziarah" blog kengkawan yang memang leh kata setia laa dibaca dek aku tetiap pagi morning... wanie, dila, Kak Anie, Kak Sya, Mcik, Cik Daun, dan ada few lagi... ini laa keje aku everytime beronline... aku suke baca citer2 diaorang nie.. kadang2 diaorang laa yang bagi idea n semangat nak nulih dalam blog aku... kadang2 bila diaorang bercerita tentang something funny aku tergelak tekekeh2.. kalu sedih tu memang nangis teresak2 aku depan pc... hehehe... betul2 menghayati cerita kan...

kalu dulu aku cume jadik silent reader.. skang ni aku dah taknak jadi silent reader sebab nak tambah kenalan... lagipun apa salahnya kan... atleast dapat gak aku bertukar2 pendapat, bertukar2 cerita idaknya... hehehehe...

haah laa... aku baru teringat sorang lagik kenalan blog aku si mummysya yang masih setia menemankan suami tersayang yang skang ni masih di hospital akibat demam panas.. aku doakan Mr. Hazizul cepat sembuh dan mummysya bleh kembali berblog sebab aku dah mula windu ngan citer2 dia... semoga cepat sembuh ya...

p/s: kengkawan yang lain, jaga diri bebaik yep sebab skang ni cuaca memang extremely panas.. kl pun dah bape hari tak ujan... kat BTS nieh dah 2 petang ada guruh tapi ujan nye tak sampai plak ke mari.. takpe laa insya allah eventually sampai laa ujan tu nanti kan... hikhikhik...cakap macamla ujan tu orang plak...


1 comment:

Anasfadilah said...

yay!mari tambah kenalan ;)