Wednesday, February 18, 2009

peksa.. ooo.. peksa...

salam...

hari sabtu nieh (21/2) aku ada peksa PTD... pas 2 tahun tak amik peksa ni tahun ni rasa cam nak pegi plak... so hari jumaat nieh akan bebondong2 laa aku, ain, mak n abah ke Kuantan sebab peksa tuh kat Kuantan nun... best gak.. leh jenjalan... Is kena keje so dia tak dapat ikut.. sob..sob..sob...

last week aku n ain balik umah mak sebab nak tgk abah yang secara tetiba diserang sakit darah tinggi dia.. dah bertahun seingat aku darah abah tak naik tetiba minggu lepas mak bagitau darah abah naik.. paling mengerikan bila abah muntah hari rabu lepas, mata sebelah kanan dia macam nak terjojol keluar n mata kanan dia merah yang tersangat merah.. mak cecepat pegi ke klinik tapi doktor soh bawak abah g jumpa pakar mata... esoknya mak mintak surat dari doktor klinik kesihatan n bawak abah jumpa doktor pakar kat hospital temerloh... masa aku balik last friday, mata abah still terjojol keluar lagik cuma abah cakap kepala dia dah tak sakit dah...

Ain masih kat kg since minggu ni aku nak kena balik untuk pegi peksa tuh... we all akan melepak n melepekkan diri kat umah De (kat Alor Akar)... wish me all the best for the peksa ya..

No comments: