Wednesday, August 12, 2009

Bersiaran secara langsung dari kelas TCP/IP

Salam…

Aku ngah ada dalam kelas TCP/IP yang bleh tahan mengantuknye… the subject memang menarik cuma keadaan Trainernye agak bosan.. aku memang seriously sangat berminat nak join kelas ni tapi since the Trainer ni agak bosan, then aku pun terpaksa laa wat keja sendiri.. huhuhuuu…
Agaknye dia sendiri pun nebes apa sebenarnye nak kena ajar sebab Nampak dia main taram jek.. sedangkan sebenarnye subject ni banyak menda dia leh cover. Lagipun dia sepatutnye kena lebih pandai mempelbagaikan activities yang dia leh apply dalam kelas ni.

Kadang2 betul jugak apa yang SM aku cakap aritu.. As a Trainer, kita kena tau bahagian mana yang sepatutnye kita stresskan dan kena creative dalam menyampaikan ilmu tu. Tapi mungkin different people have different ways.. well.. bersangka baik laa sesame manusia..

Ujung minggu ni ingat nak keluar meronggeng ngan Is memandangkan budak musyuk tak ada kat sini, but apa2 pun bergantung pada keadaan dulu.. rasanye budak musyuk tu pun ok gak kat sana.. ada orang yang nak melayan kerenah dia… ada mak, ada abah yang memang sentiasa nak jaga dia… hahahahaha… kejam aku nie… tapi bukan sebab apa, aku rasa ngan keadaan skang ni ada baiknye jugak dia ada kat kampung.. atleast dia tak ada direct contact ngan orang luar atau yang sentiasa keluar n masuk kat umah.. wisau weehhh… skang ni ngan kes H1N1nyer, ngan jerebu nye.. biar laa dia ada kat kg atleast dilindungi sket dari penyakit2 ni sume.
Apa laa Trainer ni ngarut nie. Naik penat dah aku mendengarnye.. cik tin pun dah selamat wat dianye article dah.. hehehehe… bagus kitaorang ni… attend TTT ke wat apa aa agaknyee… hahahaha… acik tin jgn mara aaaa… nanti kena kejar ngan SM junior kang,.. hahahahha…

Kengkawan sume, jaga diri bebaik ekkk… jangan selalu keluar dan do self-quarantine at home yaa… kalu kena keluar gak, please wear mask and wash ur hand frequently and with the right step.. bukan banyak.. Cuma 7 steps jek pun… hahahahaha… sayang u allsss…

No comments: